”Vilket tecken är du född i..?”

Delta i denna statistiska undersökning om vilka soltecken som är de mest frekventa besökarna på min blogg! 😀

Har redigerat lite i inlägget, så nu bör det gå bra för flera medlemmar i samma hushåll att rösta! (18 jan -10)

Om Sam Zodiac

Jag är 67 år och frånskild, numera i en ny, varm relation. Jag bor i Barcelona sedan en tid tillbaka och har med stort intresse strövat runt i stadenn med dess trånga gränder, uråldriga historiska byggnader och konstverk och med iPhone-kameran ständigt skjutklar. :) De senaste fem månaderna har jag emellertid återvänt till Sumpan (Sundbyberg) väster om storstan, där jag arbetade som bussförare på 70-talet. En del är sig likt, men inte speciellt mycket. :) Mina intressen framgår ganska tydligt av bloggens innehåll; Utveckling, såväl på det personliga/spirituella planet som det globala.New Age, astrologi, Illusioner, foto samt drogdebatten, där jag efter bästa förmåga drar mitt strå till stacken för att försöka skapa opinion när det gäller att legalisera den växt som så småningom med stor sannolikhet kommer att rädda vår miljö och ge biverkningsfria, effektiva mediciner- hampan! Såväl den industriella varianten som den indiska.
Detta inlägg publicerades i 2010-tal, Anden, Astrologi, Bloggbesökare, Bloggning, Bloggosfären, Egoorienterat, Elementen, Experiment, Feedback, Fiskarna, Forskning, Horoskop, Informationsåldern, Internet, Jungfrun, Kräftan, Kunskap, Kuriosa, Lejonet, Lillasyster Kanin, Livet, Livsåskådning, New Age, Nutidshistoria, Nyandlighet, Rymden, Själen, Skorpionen, Skytten, Statistik, Stenbocken, Symboler, Tjuren/Oxen, Tvillingarna, Underhållning, Universum, Vattumannen, Väduren, Vågen, Vetenskap, Zodiaken och märktes , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till ”Vilket tecken är du född i..?”

  1. agapanthus skriver:

    Saknar en son! Försökt att ringa, typ hela dagen men ingen svarar 😦

    • Sam Zodiac skriver:

      Som du vid det här laget vet, är sonen återbördad till hemmet..! Tack för fikat och sov gott..! 😀
      (Han hade lite mankemang med sin laddare). Ring mitt/mina nr nästa gång han inte svarar..! 😉

  2. Sam Zodiac skriver:

    Vadå..? Den där förträffliga idén var ju din..! Klart att du ska ha credit för den, Lillasyster Kanin..! 😀

    Ja, söner (och kanske individer av hankön ö h t) slarvar lite med att höra av sig ibland. Ett allmänt känt faktum, hehe…

  3. BUSEN skriver:

    Skytten har gjort sitt 😉

    Ha det

  4. Pingback: Och var håller alla Vågar till, då..? « Sam Zodiac’s Blog II

  5. Znogge skriver:

    Finns ingen anledning att misströsta! Lejonen kommer starkt 😀

    • Sam Zodiac skriver:

      Ja, det verkar banne mig så..! Bara två Lejon till, så kommer ni upp i delad ledning med Firrarna, som tycks finna min blogg mycket intressant, uppenbarligen.. 🙂

  6. photoimagine skriver:

    Hej Sam Zodiac!

    Nu har en tredje Vattuman bidragit till statistiken.
    Bättre sent…

    🙂

  7. Sandra skriver:

    Frågestund i min blogg till 00.00, har du något på hjärtat? Fråga på! 🙂

  8. Lillasyster Kanin skriver:

    Vet inte riktigt varför men jag var säker på att det skulle vara fler Tvillingar 🙄

    Har du gjort några snöänglar än? Vad jag har hört har ni gott om snö på ön så förutsättningarna för en riktigt fin ängel bör vara goda. 🙂

    Ha det gott, med eller utan änglar, Sam Zodiac!

    • Sam Zodiac skriver:

      Ja, vem var inte det, Lillasyster Kanin..? Fattar inte var de håller hus, eller varför de inte orkar klicka i sitt tecken, grrr…! 👿

      Nej, har inte gjort några snöänglar än och f-n vet om det ö h t blir några. Blotta tanken på att kasta sig ned på snön och flaxa med armarna får kalla rysningar att ila nedför min ryggrad..! (hutter, klapper!)
      Man var nog modigare som barn i det här avseendet! 🙂

      Ha det gott du med, Lillasyster Kanin..!

  9. pantheraleo skriver:

    nu har jag klickat!

  10. boppan skriver:

    Jag är en klockren OXE hrrm.. ALLT stämmer på lilla mig! Är det okey att jag skriver av en smula i mitt nästa inlägg på min blogg Sam??
    Den bloggen heter: http://boppan.wordpress.com
    Du e såå välkommen till mig säger jag som den generösa oxe jag är 😉 Lena

    • Sam Zodiac skriver:

      Det är helt OK att skriva av/kopiera, boppan/Lena! 🙂
      Vore i o f s schysst om du angav källan, dock. I alla fall om du kopierar rakt av. Annars står det dig naturligtvis fritt att använda min info i eget skrivet material.Vem gör inte så..? 😉
      Jag kollar in din blogg strax.

Lämna en kommentar