Dagsarkiv: maj 25, 2008

Dagens illusion 25 maj 2008

”Rosa och oranga hjärtan” Ännu en rykande färsk färgillusion av professor Akiyoshi Kitaoka! De hjärtan som är längst upp till vänster och längst ned till höger förefaller gulaktiga, medan de övriga är mera åt det blåvita hållet. Detta trots att … Fortsätt läsa

Betygsätt detta:

Publicerat i Okategoriserade | 2 kommentarer

Konsten att sova sig frisk 2

När ska jag någonsin lära mig? I min vilda förtjusning över att ha fått tillbaka aptiten, överdrev jag ätandet kopiöst under min födelsedag igår, så den här dagen har huvudsakligen gått åt till att sova mig iform igen! Jag stupade … Fortsätt läsa

Betygsätt detta:

Publicerat i 2000-tal, Agapanthus, Bakverk, Barn, Egoorienterat, Familj, Gnäll, Hälsa, Livet, Magbesvär, Mat, Maxi, Midi, Mini, Pedro, Vänner | Märkt , , , , , , , | 2 kommentarer