Dagsarkiv: januari 13, 2011

Dagens citat 13 jan 2011

”They’ve outlawed the number one vegetable on the planet.” – Timothy Leary Citatet hämtat från den eminenta siten

Rate this:

Publicerat i Egoorienterat, Irritationsmoment, Juridik, Lagar, Livet | 3 kommentarer

”Hermoine” som modell

Jag har ett ganska intensivt förhållande till Harry Potter och hans värld, sedan jag under flera år idkat högläsning ur alla J K Rowlings böcker för mina söner Leon, Birk och Joel. Med viss bävan återkallar jag i minnet den … Läs mer

Rate this:

Publicerat i 2000-tal, 2010-tal, Allmänbildning, Barn, Birk, Familj, Fantasy, Film, Harry Potter, Informationsåldern, Internet, J K Rowling, Joel, Kändisar, Kultur, Kuriosa, Leon, Litteratur, Livet, Nöjen, Nostalgi, Nutidshistoria, Personlig utveckling, Underhållning, Ungdom | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , | 6 kommentarer

Somewhat fishy…

Jag hittade den på livsmedel inriktade illusionskonstnären Carl Warner på Mighty Optical Illusions-bloggen (MOI)

Rate this:

Publicerat i 2000-tal, Allmänbildning, Egoorienterat, Hjärnan, Illusioner, Kuriosa, Livet, Psykologi, Underhållning, Vetenskap | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar