Pallar din snubbe det här…? :)

Som framgår av rubriken, är det här inlägget i huvudsak riktat till mina kvinnliga besökare. Men dela gärna med dig av vitsarna till din partner, så får vi se hur han reagerar på dem..!
Ett och annat snett leende lär det väl i alla fall bli..? 😀
B t w…rubriken syftar inte på kraftprovet nedan, hehe..

En macho-man av det mindre subtila slaget, hehe... Hur skulle han reagera...
En macho-man av det mindre subtila slaget, hehe…  Undrar just hur  han skulle reagera…

…på de militanta feministiska vitsarna som kommer här nedanför, tro…?
(Fick dem i ett mail från Greven, som brukar förse mig med så’nt här. 🙂 )

Vad har män och moln gemensamt?

När de dunstar blir det en bra dag !

När de dunstar blir det en bra dag !

Vad är en man i saltsyra?

 Ett löst problem
Ett löst problem

Vad kallas män
som mist 90% av sin intelligens?

Änkemän!
Änkemän!

Vad säger en man som
sitter i vattnet till midjan?

- Det här går över mitt förstånd!
– Det här går över mitt förstånd!

Vad är skillnaden
mellan en man och yoghurt?

 I yoghurt finns det kultur!
I yoghurt finns det kultur!

Varför finns män
över huvudtaget?

För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan !

För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan !

(Om du klickar på bilden ovan, kommer du till originalet)

Naturligtvis ligger det i sakens natur när man driver med en hel grupp, som i det här fallet, att mycket är överdrivet, förvanskat och djupt fördomsfullt. Eller hur…? 😀


Läs även andra humoristiska (?) bloggares åsikter om , , , , ,

Om Sam Zodiac

Jag är 64 år och frånskild, numera i en ny, varm relation. Jag bor i Storstockholm sedan en tid tillbaka och har med stort intresse strövat runt i närbelägna Gamla Stan med dess trånga gränder, uråldriga historiska byggnader och konstverk och med iPhone-kameran ständigt skjutklar. :) De senaste fem månaderna har jag emellertid återvänt till Sumpan (Sundbyberg) väster om storstan, där jag arbetade som bussförare på 70-talet. En del är sig likt, men inte speciellt mycket. :) Mina intressen framgår ganska tydligt av bloggens innehåll; Utveckling, såväl på det personliga/spirituella planet som det globala.New Age, astrologi, Illusioner, foto samt drogdebatten, där jag efter bästa förmåga drar mitt strå till stacken för att försöka skapa opinion när det gäller att legalisera den växt som så småningom med stor sannolikhet kommer att rädda vår miljö och ge biverkningsfria, effektiva mediciner- hampan! Såväl den industriella varianten som den indiska.
Det här inlägget postades i 2000-tal, Egoorienterat, Fräckisar, Greven, Humor, Internet, Ord, Sex, Underhållning, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Pallar din snubbe det här…? :)

  1. pruddelutt skriver:

    Ja fast lite fnissar jag allt ändå….men å andra sidan kan jag ju fnissa åt blondinhistorier oxå 🙂
    Det blev cykel till vallokalen i går och det var kö där!

    • Sam Zodiac skriver:

      OK, du är likadan som jag då, haha…
      Jag garvade åt flera av dom här vitsarna.
      Jaså, minsann, det var det…?
      Och ändå ställde tydligen var 15:e väljare upp själv i valet, tydligen..! 🙂

  2. Amlor skriver:

    Hahahaha…garvar ihjäl mig! Fast jag känner mig elak när jag gör det.
    Du skriver att du garvade åt flera av vitsarna så min fråga blir: Vilka fattade du inte? 😉

  3. Sam Zodiac skriver:

    Jodå, jag fattade nog alla, fast vissa förmådde bara locka fram det där sneda leendet jag skrev om inledningsvis. En del har man ju hört förr, också…:)

  4. FawSewaybrefe skriver:

    I think you’re wrong. I’m sure. I can prove it.

Kommentera

