Dagens tarotkort (30 juni -07)

twofowands1.gif

Stavtvåan blev dagens kort och enligt uttolkaren så kan det innebära att jag i något avseende håller på att återuppbygga mitt liv. Förmodligen saknas närhet, kärlek och samarbete, vilket nu ska åtgärdas. Klicka för mer info om stavtvåan!

Om Sam Zodiac

Jag är 62 år och frånskild, numera i en ny relation. Jag bor i Hemse på Gotland i en lägenhet på den s k Tegelbacken, (alt Ghettot). Vartannat veckoslut brukar mina tre söner Joel, Birk och Leon komma hem till mig och tillbringa lite kvalitetstid här :) Mina intressen framgår ganska tydligt av bloggens innehåll; Utveckling, såväl på det personliga/spirituella planet som det globala.New Age, astrologi, Illusioner, foto samt drogdebatten, där jag efter bästa förmåga drar mitt strå till stacken för att försöka skapa opinion när det gäller att legalisera den växt som så småningom med stor sannolikhet kommer att rädda vår miljö och ge biverkningsfria mediciner- hampan! Såväl den industriella varianten som den indiska.
Det här inlägget postades i New Age, Tarot. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens tarotkort (30 juni -07)

  1. madonnan skriver:

    Hoppas du kan åtgärda det då. Och att du har en jättetrevlig kväll :)

  2. Sam Zodiac skriver:

    Det ska nog fixa sig med den saken, madonnan! ;) Du med!

  3. Miss Terious skriver:

    Är inte så hemma på tarot men intressant är det.

    Tack för din roliga kommentar ang.kantarellmannen. :)

  4. Sam Zodiac skriver:

    Samma här, Miss Terious. Men jag försöker lära mig. ;)
    Ja, det var ett sant nöje, hehe..

Kommentera

